Home staging mieszkania do wynajmu w Gliwicach.

Home staging polega na przygotowaniu nieruchomości do sprzedaży bądź wynajmu.
Jego głównym celem jest wydobycie walorów estetycznych i wyeksponowanie zalet zastanego wnętrza. Jedną z podstawowych zasad Home Stagingu jest działanie niskokosztowe, ukierunkowane na duży efekt, tak aby w jak największym stopniu wykorzystać ukryty potencjał nieruchomości, a także meble i dekoracje, jakimi dysponują właściciele.
W dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować nieruchomość, którą poddałam takiej metamorfozie. Moim priorytetem było doświetlenie zastanego wnętrza, gdyż ciemne mieszkanie wydaje się ponure niezależnie od aury za oknem i pory roku. Chcąc rozjaśnić pomieszczenie zdecydowałam się na zmianę koloru ścian i kilka dodatków, dzięki którym wnętrze nabrało charakteru.  Zapraszam do obejrzenia efektów mojej pracy.
 Kamienica z zewnątrz 
Zdjęcia wykonał Hubert Adamus 

Zdjęcia przed 

Komentarze

  1. Takie mieszkanie to chyba każda osoba chciałabym wynająć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne mieszkanko nie za duże ale przytulne, podoba mi się takie. Sam w podobnym mieszkam jesli chodzi o rozmiar wiec myślę że bym się w tym odnalazł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ściemnione jest te mieszkanie podoba mi się taki ciemny klimat tego domu, fajnie. Chciałam właśnie zająć się projektem takiego ciemnego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te białe ścainy faktycznie zrobiły robotę ale nie wydaje się wnętrze trochę smutne ? w sensie pusto tak jakoś przez to że te ściany takie białe. Ale metamorfoza udana bo spełniaś zadanie rozjaśnienia wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa aranżacja, mieszkałbym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie mieszkanie z pewnością szybko znajdzie najemcę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się kuchnia. Pasuje do reszty mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna realizacja. Tak z ciekawości jaki jest koszt wynajmu takiego mieszkanka w Gliwicach obecnie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszukuje właśnie takiego mieszkania na wynajem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry post. Sam szukam dużego mieszkania lub domu do wynajęcia i niestety, ale niektórzy nie potrafią przygotować mieszkania. Bałagan, pozrzucane rzeczy, jakieś plamy. Od razu odrzucam takie mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, niektóre mieszkania wyglądają strasznie, można chociaż sprzątnąć bałagan, żeby nie było go widać na zdjęciach. W każdym razie, bardzo podoba mi się ta stojąca lampa, widoczna na zdjęciach, sam ostatnio szukam takiej do salonu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też to zauważyłem, kiedy szukałem mieszkania do kupienia. Zdjęcia czasem są fatalne, chociaż wnętrze nie wydaje się złe. Koniec końców kupiłem nowe mieszkanie, które mogę urządzić od początku po swojemu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieszkanie bardzo ciekawie urządzone. Z pewnością znajdzie swojego właściciela.

    OdpowiedzUsuń
  14. Home staging w takim wydaniu bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mieszkanie na sprzedaż powinno być posprzątane, oraz ładnie urządzone, aby zachęciło potencjalnego kupca do zakupu. Każdy chce wynająć najładniejsze lokum i trzeba zadbać, aby na zdjęciach prezentowało się jak najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oprócz atrakcyjnego wyglądu liczy się tez to, co oferuje mieszkanie. Bardzo chętnie wynająłbym mieszkanie z systemem alarmowym, jednak jest to bardzo rzadko spotykane, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aranżacja tego mieszkania na pewno przyciągnie nowych mieszkańców.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrym pro tipem na zwiększenie atrakcyjności mieszkania jest dodanie kwiatów. Mieszkanie od razu wygląda lepiej. Ja u siebie hoduję lawendę, a sadzonki kupiłam online.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny wystrój tych mieszkań :) Ja jestem właśnie na etapie urządzenia mojego nowego mieszkania i już wiem, że zajmie mi to baaaaaardzo dużo czasu. Cały czas znajduję coś co powinnam dokupić. Ostatnio kupiłam np https://yourhomestory.com.pl/kuchnia/gotowanie/wklady-do-gotowania-na-parze i muszę powiedzieć, że jestem z nich mega zadoowlona :) Szkoda, że jak wynajmowałam mieszkania to niewiele było do wynajęcia w tak wysokim standardzie

    OdpowiedzUsuń
  20. Mieszkanie pod wynajem powinno być ładne. Ja dużą uwagę zwracam na to czy jest jasne. W oknach najlepiej sprawdzą się rolety okienne zamiast żaluzji.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aby wynająć mieszkanie trzeba je ładnie urządzić. Teraz styl loftowy jest modny i takie mieszkanie można szybko wynająć.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z jakiego sklepu pochodzi ten czarny stół kuchenny? Jest genialny i mega praktyczny dzięki tej półce pod blatem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mieszkanie na wynajem powinno być dobrze oświetlone, dlatego warto zainwestować w stylowe lampy. Mi podobają się lampy stojące.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia mieszkania są ogromnie ważne, dlatego warto bardziej się do tego przyłożyć.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mieszkanie na wynajem powinno mieć solidne i trwałe drzwi wejściowe. Mi podobają się drewniane drzwi wejściowe. Będą pasować w blokach i kamienicach, z dobraniem koloru nie będzie problemu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ przyjemna zmiana - wnętrze od razu nabrało przyjemnej atmosfery. Szczególnie dużą rolę odgrywają lampy sufitowe i lampy podłogowe, które dbają o odpowiednie oświetlenie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przed wynajmowaniem mieszkania najlepiej udać się do prawnika. Pomoże nam w skonstruowaniu jak najlepszej umowy, która będzie korzystna dla obu stron, ale jednocześnie będzie nas zabezpieczać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo przydatne wskazówki i informacje można tutaj znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  30. parawan do salonu4 maja 2021 15:26

    Bardzo fajnie wyglądają takie mieszkania do wynajmu, ale według mnie zabrakło w nich parawanu, który oddzielałby poszczególne pomieszczenia. Z tego co orientuje się to np. na https://www.lofty-home.pl/246-parawany znajdziecie spory wybór parawanów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny wpis. Bardzo pomocne informacje można tutaj znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawa aranżacja z pomysłem

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawy wpis. Ja niedawno się przeprowadzałam i powiem szczerze, że było to dla mnie nie lada wyzwanie. Zapakowałam wszystko w skrzynie OSB i ruszyłam. Mąż narzekał, że zabieram za dużo rzeczy, że są one niepotrzebne, ale wiem, że jeśli chce zaaranżować odpowiednio swój dom, muszę mieć w nim konkretne przedmioty do których jestem przywiązana.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo przyjemne wnętrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. ale tu wiele fajnych wiadomości



    OdpowiedzUsuń
  36. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  37. Metamorfoza jak najbardziej na plus ;) Gołym okiem widać, że mieszkanie jest teraz dużo bardziej przytulne. No i drewniane elementy są bardziej wyeksponowane i widać ich piękno :) Brawo, świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  39. Pergole to doskonałe rozwiązanie dla osób, które chcą cieszyć się swoim ogrodem przez cały rok. Dzięki nim możemy z łatwością stworzyć przytulny kącik, w którym będziemy mogli odpocząć od codziennych obowiązków. W ofercie https://drosystems.pl/ znajdziemy wiele modeli pergoli, które z pewnością spełnią nasze oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko tutaj zostało dopracowane w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo gustownie urządzone jest to mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty