niedziela, 1 października 2017

Kawiarnia Coffee Ways.

Zapraszam na posta z jednej z ostatnich realizacji. Zdjęcia i tekst dzięki uprzejmości zadowolonych Klientów.
"Coffee Ways to jedyna kawiarnia przy ul. Mariackiej w Katowicach. Umiejscowienie kawiarni w spokojniejszej części jednej z najbardziej znanych ulic Katowic sprawia, że  goście otrzymują zakątek spotkań przy wyjątkowej kawie. Kawiarnia posiada w swojej ofercie śniadania, które serwuje przez cały dzień, kilka propozycji na lekki lunch oraz ciasta i desery. Dobre miejsca tworzą wspaniały klimat i dają możliwość inspirujących wydarzeń. Coffee Ways stworzone z pasji i marzeń kreuje opowieść, w której najważniejsi są ludzie.
To oni tworzą najpiękniejsze wspomnienia. " 



WIZUALIZACJE 

18 komentarzy:

  1. Wygląda naprawdę przytulnie! :) Aż chciałoby się tam posiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno nie widziałam tak przytulnego miejsca. Wszystko jest ze sobą zgrane, wygląda przyjemnie. Na pewno wstąpiłabym tam na kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No miejsce jest naprawde ciekawe, sam to odwiedze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miejsce wygląda prześlicznie, na pewno się tam wybiore.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne miejsce, kreatywny projekt, brawa dla architekta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny projekt. Podoba mi się. Gratuluję kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wystrój kawiarni naprawdę przypadł mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż za elegancka kawiarnia! W takim miejscu to z przyjemnością bym wypił kawę i to nie jedną szczerze powiedziawszy bardzo podobają mi się meble i gdy powiesz mi gdzie moge takie krzesła i stoły nabyć to akurat będą meble do hotelu który prowadzę idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co widzę to musi być bardzo przyjazny i miły dla oka lokal, fajnie byłoby wypić tam kawę czy spotkać się z kimś przy deserze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny wystrój wnętrza. Podoba mi się. Chętnie bym zrobiła coś takiego u siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przytulne miejsce, ma w sobie to coś. Ta kawiarnia byłaby fajna nawet na jakieś poważniejsze spotkania czy imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech mi ktoś powie gdzie jest ta kawiarnia, chce ją odwiedzić! Zobaczyć ten lokal na własne oczy, to musi być coś :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki lokal na pewno musi być dobrze przygotowany pod każdym kątem, czy to wyposażenia kuchni, czy też systemy przeciwpożarowe. Wygląda konkretnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne wnętrze. Podoba mi się. Chętnie bym poprzebywała w takim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kawiarnia swoim wyglądem zachęca do wypicia w niej kawy :) Wnętrze jest pełne spokoju i harmonii.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne wnętrze, wielkie brawa dla architekta, bardzo kreatywny projekt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na prawdę wnętrze bardzo stylowe i fajne. Podoba mi się klimat tego pomieszczenia. Na prawdę na propsie ta kawiarnia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się tutaj to że nie jest tak sztywno jak we większości takich lokali, można sobie usiąść i odsapnąć pijąc kawkę :)

    OdpowiedzUsuń