wtorek, 13 czerwca 2017

Tarasy Hotel Silvia Gold.

Witam po dłuższej nieobecności na blogu. W dzisiejszym poście chciałabym się pochwalić jedną z najnowszych realizacji wykonaną dla hotelu Silvia Gold w Gliwicach. Zamysłem właścicieli było stworzenie przytulnego ogródka restauracyjnego, który pozwoliłby gościom, nie tylko hotelowym, na spędzenie przyjemnych chwil na świeżym powietrzu w zbliżającym się sezonie letnim. Zapraszam do galerii mając nadzieję, że będziecie również zadowoleni z efektów prac.
Zdjęcia: Anna Laskowska 

44 komentarze:

  1. Taki ładny hotel, tak blisko mnie, a nigdy tam nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się niesamowicie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetny design, ktoś się postarał i ma talent do tego. Ostatnio natrafiam na dużo takich klimatycznych miejsc, może się tam kiedyś wybiorę, kto wie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taras jest tak piękny, że aż chyba piękniejszy niż wnętrze hotelu :) Dodatki ogrywają tu pierwszą rolę.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne miejsce, byłam tam kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt, wygląda to naprawdę rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie koncepcja bardzo fajna, aczkolwiek dla mnie troszkę za ciemno..

    OdpowiedzUsuń
  8. Realizowany ogródek/taras wyszedł bardzo dobrze. Jest praktycznie i nowocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba przyznać, że aranżacja wyszła naprawdę świetnie. Bardzo mi się podoba to miejsce i chętnie bym tam spędzał czas.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie, szczególnie wieczorem gdy dochodzą zapalone świeczki :) Nastrojowe miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  11. dość ciekawy klimat tam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakże eleganckie a jednocześnie przytulne aranżacje! Sprawiają dobry klimat do wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super styl, niesamowicie gustowny i elegancki. Klimacik jest... to najważniejsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasujący tam klimat jest niesamowity. Elementy dekoracyjne potęgują ten efekt.

    OdpowiedzUsuń
  15. This information is impressive; I am inspired with your post writing style & how continuously you describe this topic.


    Pawn Shop

    Pawn Loans

    Pawn Shops

    Pawn Loan

    Pawn Shop near me

    OdpowiedzUsuń
  16. I tak powinny wyglądać wnętrza! z klasą, z pomysłem a nie byle jak i wszystkie style w jednym miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie i klimatycznie :) Na takim tarasie można siedzieć godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda to bardzo ładnie, byłem w tym miejscu i na żywo jeszcze lepsze wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  19. ale klimatyczny taras <3 cudownie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny blog. Super przytulne miejsce. Bardzo lubię oglądać takie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny taras i miejsce ;) trzeba to zobaczyć na żywo

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny taras. Miejsce idealne na kawkę. Mam nadzieję że jeszcze pogoda dopisze, że będzie możliwość relaksu z kawką na balkonie.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo klimatycznie, czyli tak jak lubię najbardziej :) w takim wnętrzu człowiek od razu czuje się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Taras to bardzo ważne miejsce, często przez nas niedoceniane...

    OdpowiedzUsuń
  25. urządzone pięknie, ale nurtuje mnie jedno pytanie- co się z tym wszystkim dzieje zimą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meble są przechowywane w magazynie, natomiast kwiaty zagospodarowane wewnątrz restauracji.

      Usuń
  26. Taras przepiękny aż sama chciałabym taki mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten taras wygląda jak z moich marzeń, klimat jest niesamowity, czuć jak wylewa się z ekranu monitora. Elementy dekoracyjne potęgują ten efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Taras marzenie, zgadzam się z kolegą wyżej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakim to aparatem robiliście ?! Cudowne zdjęcie !

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealny taras, uwielbiam taki klimat. Mogłbym tam spędzać czas godzinami, i nie nudziłoby mi się to ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mega super wnętrze podoba mi się ten klimat oraz wykonanie i te detale.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna sprawa bardzo fajny taras wygląda idealnie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super ! Prezentuje się świetnie na pewno klimat na takich złotych tarasach jest nieziemski chciałbym się tam wybrać w nocy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne są te tarasy świetnie wyglądają na pewno jest fajny klimat jak się tam jest. Wszystko takie złote mega fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  35. Co za klimat! po prostu cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowne tarasy, aż mam ochotę się tam przenieść.

    OdpowiedzUsuń