Aranżacja mieszkania w Gliwicach część III.

Wizualizacje 
Przed remontem
zdjęcia Hubert Adamus  

Komentarze

  1. Obejrzałam wszystkie odsłony metamorfozy tego mieszkania i muszę powiedzieć, że wyszło genialnie! Dziś coraz rzadziej możemy podziwiać klasyczne i przytulne aranżacje. Częściej mamy do czynienia z nowoczesnymi i surowymi projektami albo skandynawską prostotą. Ta aranżacja została doskonale przemyślana i jeśli mieszkanie jest przygotowane pod wynajem, z pewnością nie będzie długo czekać na nowych lokatorów. Przestronne wnętrza o przyjemnej dla oka kolorystyce, z obfitym oświetleniem i intrygującymi dodatkami – całość jest jak z dobrego katalogu wnętrzarskiego : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam mieszkanie elegancko urządzone ,podoba mi się jasna kolorystyka ,kafelki w kuchni ,drzwi właściwie podoba mi się wszystko,a klatka schodowa po prostu piękna.Proszę powiedzieć skąd pochodzi to wielkie lustro,szukam podobnego do wiatrołapu.Pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie, mogłabym tam zamieszkać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna aranżacja prosta i gustowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te mieszkanie wygląda na prawdę bardzo fajnie i nowocześnie :) Chętnie bym tu zaglądała na codzienną herbatkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutaj rządzi harmonia :)
    http://meblearkadius.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, przestronne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego rodzaju otoczenia - sądząc po kamienicach za oknem wyglądają często szaro i smutno, a tu wnętrze wesołe i przestronne. Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny styl! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezły pomysł na nie największą kuchnię!

    OdpowiedzUsuń
  12. no coś pięknego! Taka niewielka przestrzeń a możliwe tyle pomysłów :) aż miło popatrzeć i coś podkraść :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny, prosty i przytulny projekt - gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  14. witam,skąd pochodzą kafelki na ścianie w kuchni.dziękuję za odpowiedz. pozdrawiam
    ela

    OdpowiedzUsuń
  15. witam,
    jestem w trakcie przygotowań do remontu, bede wymieniała drzwi i listwy przypodłogowe,skąd pochodzą drzwi i listwy w prezentowanej aranżacji? dziękuje ela

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne i bardzo porządne mieszkanie, bardzo podobają mi się kafelki w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przytulne mieszkanko i ciekawa metamorfoza. Jestem w trakcie remontu swojego mieszkania i ten wpis stał się dla mnie inspiracją. Mieszkanie ma niezwykły klimat, aż sama chciałabym w nim zamieszkać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam wielu blogów tak dobrze zaopatrzonych w informacji jak ten. Polecam!
    Po więcej inspiracji zapraszam do nas: https://stylowo-mieszkam.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna kuchnia - mimo, że jest bardzo malutka, to wstawiliście tam stolik z krzesłami. Zrozumie to każda kobieta, która musi przygotować obiad a chce w międzyczasie porozmawiać z przyjaciółką i wypić kawę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodki, łososiowy kolor :) Ja również będę niedługo robić remont w moim mieszkaniu. Jak myślicie, jaki kolor rolet byłby więc najbardziej odpowiedni?

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne mieszkanko. Zdecydowanie mogłabym się do takiego przeprowadzić. Biała kuchnia to moje marzenie, na dodatek tak świetnie urządzona. Projekt idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne kinkiety, zresztą całe mieszkanie jest urządzone stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Projekt idealny! Bardzo mi się spodobał. Mieszkanie zostało urządzone w moim guście. Uwielbiam jasne przestrzenie. Jedynie do czego mogłabym się przyczepić to krzesła w kuchni. Moim zdaniem bardziej pasują np do salonu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kuchnia mi się bardzo poodba, dobrze zagospodarowałaś taką przestrzenią.

    OdpowiedzUsuń
  25. Elegancka kuchnia :) Nie dość, że wygląda oszałamiająco, to jeszcze ma ona sporo wolnej przestrzeni, dzięki czemu można w niej bezproblemowo gotować.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kuchnia wygląda bardzo ładnie. Przydałoby się więcej zdjęć stanu przed remontem, ponieważ mielibyśmy wtedy obraz tego jak duża była to metamorfoza.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie urządzona kuchnia. Świetnie wykorzystaliście tą małą przestrzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie urządzone mieszkanie! Proszę powiedz mi czy meble w kuchni to meble sosnowe czy jakieś inne? Pytam z ciekawości bo mi różnie mówiono raz, że są sosnowe najlepsze potem, że odwrotnie tylko bukowe i sama juz nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      meble kuchenne wykonane są z MDF z dębowym blatem

      Usuń
  29. Bardzo fajne mieszkanie bardzo jasne, jeśli podłoga zachowa swój blask to będzie super bo robi dużą robotę jeśli chodzi o wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wpis świetny ale czy ktokolwiek zastanawiał się jak działaja Tabletki na potencję ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej lubię po remoncie kupować dodatki do domu, które uatrakcyjniają wyglad naszego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne mieszkanie, bardzo lubię jasne i jednocześnie przytulne aranżacje:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Samo wykończenie mieszkania to już przyjemność. Zawsze największym problemem jest zakładanie od nowa podłóg, listewek, tynkowanie. Jest to najtrudniejszy moment każdego remontu mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak dla mnie kuchnia najpiękniejsza <3 Uwielbiam takie małe kuchnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląda przecudnie. Mogłabym tam mieszkać <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny remont, mieszkanie dostało teraz jakiegoś ciepła, elegancji- aż nie chciałoby się wychodzić z niego. Cudowna robota!

    OdpowiedzUsuń
  37. Niedawno remontowaliśmy kuchnię i znalezienie odpowiedniego blatu kuchennego po prostu graniczy z cudem, jednak finalnie blaty kuchenne w Krakowie według nas są jedne z najlepszych, dlatego polecamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ostatnio zamówiłam blat kuchenny w Krakowie i muszę przyznać, że to było bardzo dobre posunięcie. Nie dość, że wygląda genialnie to wykonany jest z wysokiej jakości materiałów ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dużo kosztowała aranżacja takiej kuchni? Z jakim wydatkiem bym musiała się zmierzyć?

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładna metamorfoza! Szkoda tylko, że nie jest pokazane, gdzie stoi lodówka. W malutkich kuchniach ciężko o ustawienie mebli i agd. Sam znam to z własnego doświadczenia. Liczy się każdy centymetr, a z drugiej strony pojemna lodówka to bardzo ważna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak najbardziej taka aranżacja mi się podoba i w sumie mnie to również niedługo czeka. Już jestem na ostatnim etapie zakupu mieszkania od https://www.eurostyl.com.pl/ i oczywiście nie mogę się doczekać, aż uzyskam klucze. Wtedy pozostaje tylko inwencja twórcza w kwestii urządzania.

    OdpowiedzUsuń
  43. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja właśnie powoli przymierzam się do tego aby wymienić podłogę w moim mieszkaniu i już nawet mam pewne typy. Muszę dodać, że bardzo dobry wybór podłóg drewnianych mają w https://artcorestudio.pl/podlogi-drewniane i ja na pewno się na jedną z nich zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  45. Moim zdaniem ta aranżacja wyszła niezwykle. Wspaniała robota.

    OdpowiedzUsuń
  46. Kiedy moja pralka nagle przestała działać, byłem zdezorientowany i zmartwiony. Na szczęście, natknąłem się na stronę https://serwisagd-technik.pl/, gdzie znalazłem nie tylko fachową pomoc, ale także konkurencyjne ceny. Dzięki ich serwisowi AGD, moja pralka działa lepiej niż kiedykolwiek wcześniej!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ostatnio musiałem skorzystać z usług remontowych i znalazłem świetną firmę na https://www.wawerbud.pl/. Byli nie tylko szybcy w działaniu, ale również oferowali konkurencyjne ceny, co jest dużym plusem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty