Grafika Tadeusza Michała Siary.

W dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować osobę Tadeusza Michała Siary, który sam o sobie mówi: "Jestem przekonany, że świat nie byłby uboższy gdybym nie zrobił jednej czy dziesięciu grafik. Nikt by tego nie zauważył. Natomiast ja byłbym uboższy: o te momenty zatrzymania, zapatrzenia, zamyślenia. Bo tak naprawdę - dokąd tak się śpieszymy? Po co? Tworzenie to szczęśliwy życiowy traf, przywilej zajmowania się tym, co mnie martwi, cieszy, co mi się podoba. To jest mój komunikat do Kogoś. Tak jakbym pisał listy, wkładał do butelki i wrzucał do morza - z nadzieją, że Ktoś znajdzie, odczyta..." Grafiki prezentowanego artysty pasują w zasadzie do każdego typu wnętrza od nowoczesnych poprzez minimalistyczne, a na eklektycznych kończąc. Zapraszam do zapoznania się z wybranymi pracami i wykorzystaniem ich we wnętrzach.
Grafiki Siary w moich realizacjach.

http://www.siaratm.pl/

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty