Kolor roku 2018 Pantone - Ultra Violet

Fiolet to kolor, który jako dodatek, mocny akcent, zastosowany nawet w małej ilości dodaje wnętrzu charakteru, energii. Należy pamiętać, że barwy we wnętrzu to nie tylko ściany ale również podłoga, meble i inne dodatki takie jak zasłony, tapicerka mebli, wykładziny czy dywany. Wszystkie te elementy powinny tworzyć we wnętrzu spójną kolorystycznie całość. Fiolet bardzo dobrze komponuje się z bielą, szarością i czernią. Kolor ten można uznać za pasujący tylko do nowocześnie urządzonych wnętrz. Nic bardziej mylnego, przełamanie kolorystycznej harmonii intensywnym filetem nada niepowtarzalny klimat klasycznym wnętrzom.
www.covethouse.com

Komentarze

  1. Bardzo lubię przeglądać stronki tego typu. Są dla mnie naprawdę dużą inspiracją. Warto zaczerpnąć pomysły od kogoś innego i wykorzystać u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe meble sofy fotele komody kocham taki styl glamour w najlepszym wydaniu. Ten fiolet róże i złoto synonimy luksusu. Fantastyczne wnętrza i bardzo inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym taką ścianę w sypialni

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ale piękne te mebelki... Zdecydowanie bardzo ładne. Najbardziej mi się podobają te meble z różnymi kształtami ! Super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor, świetnie wygląda na ścianie jak i na meblach. Szkoda, ze jest mało wykorzystywany przez architektów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam fiolet i zgadzam się w 100% - potrafi nadać wnętrzu niepowtarzalny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolor, muszę namówić męża na malowanie sypialni

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście kolor bardzo piękne komponuje się z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fiolet jak zawsze wygląda super w mieszkaniu, zarówno na ścianie jak i w dekoracjach czy meblach. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie to wszystko się prezentuje. Myśle, że osobiście bym nie wpadł na takie dobranie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fiolet wygląda bardzo elegancko, nadaje się do wszystkiego - zarówno jako kolor ścian czy kolor mebli. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba sama pomyślę nad jakimś śliwkowym akcentem do mojego pokoju, prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że te kolorki spodobają się wielu ludziom, zresztą widać to po komentarzach ! Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda elegancko a jednocześnie z pazurem

    OdpowiedzUsuń
  15. To już wiem jaki jest mój nowy ulubiony kolor

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja żona zwariuje na punkcie tego koloru

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś nigdy nie miałam przekonania do fioletowego koloru, ale w ostatnim czasie coraz częściej do mnie przemawia, zwłaszcza jeśli chodzi o subtelne dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uważam, że wygląda to naprawdę elegancko i pięknie. Myśle, że przekonam się do fioletowego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie kolorowe akcenty!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uważam, że takie kolory są naprawdę wspaniałe. Myśle, że nie jedna osoba będzie tym zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tego typu zdjęcia wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chyba jednak wolę delikatniejsze kolory

    OdpowiedzUsuń
  23. Odważne kształty i kolory, ale ja chyba nie jestem jeszcze gotowa na takie zmiany

    OdpowiedzUsuń
  24. CHyba trochę za odważny kolor jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja żona ostatnio zażyczyła sobie fuksję w sypialni, to jest ostry szok po wejściu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Białe ściany w domu i takie odważne meble bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  27. Połączenie jakie zastosowaliście jest fenomenalne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny i ciekawy blog. Jestem pod wrażeniem. Lubię blogi o takiej tematyce. Będę częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się tematyka tego bloga. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  30. Do mnie nie przemawiają takie kolory ale myśle, że nie jednej osobie się to spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jednak wolałabym coś bardziej stonowanego

    OdpowiedzUsuń
  32. No do mnie takie kolory nie przemawiają jakoś. Aczkolwiek widzę, że inny się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  33. Violet wygląda super! W połączeniu z bielą fajnie ożywia wnętrze i dodaje niesamowitego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślę, że to bardzo dobre rozwiązania, pytanie o koszty z tym związane

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawe, ale bardzo odważne. Nie wiem czy fiolet to mój kolor, chociaż chciałam spróbować z lawendą w sypialni :) Łóżko mamy białe i jeszcze zastanawiamy się jaki materac wybrać i właśnie czy postawić na lawendowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo inspirujące zdjęcia mimo że za fioletem nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy bym nie pomyślał, że fioletowy kolor może tak ładnie się prezentować. Zazwyczaj uważałem, że taki kolor nie ma szans na przebicie się, a tu wygląda to naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mi się tematyka tego blog. Interesują mnie tego typu rzeczy. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  39. Uważam, że taki kolor przyciąga uwagę. Nie podoba mi się to, ale w tej aranżacji wydaje się to być całkiem dobre.

    OdpowiedzUsuń
  40. Podobają mi się takie akcenty fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Blog pełen inspiracji, jednym słowem warto tu zaglądać. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo inspirujące zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  43. Super jest ten blog. Bardzo fajna tematyka. Będę częściej tutaj zaglądać. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  44. Super inspiracje. Kolor ten świetnie wygląda w powyższych aranżacjach.

    OdpowiedzUsuń
  45. Inspirujące. Fioletowy to bardzo ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  46. Fioletowe dodatki to świetne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Koniecznie zrób więcej takich inspirujących postów!

    OdpowiedzUsuń
  48. Sofka na pierwszym zdjęciu idealnie pasowałaby do mojego salonu!

    OdpowiedzUsuń
  49. Warto odwiedzić tego bloga :) Pełno tu ciekawych treści i inspiracji. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Myśle, że blog jest naprawdę interesujący. Uważam, że nie jedna osoba tutaj jeszcze raz zajrzy.

    OdpowiedzUsuń
  51. Dzięki taki zdjęciom można zaczerpnąć na prawdę sporo inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo podoba mi się ten blog. Lubię taką tematykę. Postaram się tutaj częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna aranżacja, ten fiolet jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dokładnie, tak nawet najmniejsza ilość fioletu nadaje wnętrzu nie powtarzalnego koloru :) Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  55. Czekam na więcej tego typu inspiracji może tym razem z kolorem niebieskim?

    OdpowiedzUsuń
  56. Niesamowicie urzadzone mieszkanie, przydałyby się jednak dodatkowe informacje skąd np. kupione zostały meble? Ile wyniosła całość takiej aranżacji ? Bede wdzięczny za informacje.

    OdpowiedzUsuń
  57. Super propozycje, zwłaszcza te geometryczne komody :) Ale z drugiej strony nie wyobrażam sobie mieć takich rzeczy w domu. Fajnie to wygląda na zdjęciach, ale jakoś średnio mnie przekonuje jeśli chodzi o użytkowość. Swoje mieszkanie jednak widzę w bardziej stonowanych kolorach i minimalistycznej stylistyce. Wolę poszukać czegoś bardziej zwykłego w standardowych sklepach meblowych typu Abra meble czy coś. Myślę, że na co dzień to lepsze rozwiązanie, nie każdy chciałby mieć ekstrawagancję w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Super wnętrze, pięknie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nigdy nie przepadałam za fioletem, ale na tych zdjęciach jest jakiś taki ujmujący :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny blog. Bardzo lubię blogi tego typu. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  61. Kolory naprawdę świetnie się komponują. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne wnętrza, jest co oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękny kolor :) świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  64. Kolor bardzo szlachetny. Idealny do eleganckich wnętrz. :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Muszę przyznać, że ten kolor jest idealny. Świetnie prezentuje się w takim wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo odważny kolor, nie wiem czy potrafiłabym z nim funkcjonować :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Intensywny kolor, ale ładnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja zdecydowanie lepiej czuję się w jasnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Fiolet był zawsze w modzie!

    OdpowiedzUsuń
  70. Stolik z trzeciego zdjęcia skradł moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  71. Czekam na podobną inspirację z turkusem w roli głównej!

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetne wnętrza, takie magiczne i tajemnicze. Może sama bym nie zrobiła tego u siebie w domu, ale tutaj wygląda to pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękny kolor. A jaki typ ogrzewania został wybrany?

    OdpowiedzUsuń
  74. Odważny kolor, ale przyjemnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Zawsze podziwiałam ludzi z wyczuciem stylu.

    OdpowiedzUsuń
  76. Nigdy nie pomyślałbym, że kolor fioletowy może się tak pięknie komponować ze wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  77. Muszę przyznać, że ten fiolet bardzo fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja totalnie nie przepadam za fioletem, ale na tych zdjęciach wygląda on atrakcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  79. Wygląda to intrygująco i... hmm bogato :D

    OdpowiedzUsuń
  80. Mi wszystko bardzo się podoba :) mój styl i moje kolory!

    OdpowiedzUsuń
  81. Nie wiedziałem, że taki jest kolor 2018 roku. Muszę przyznać, że jest naprawdę ciekawy i żywy.

    OdpowiedzUsuń
  82. Hmm ciekawe, ale jakoś nie bardzo mnie przekonuje :(

    OdpowiedzUsuń
  83. Też niespecjalnie mi się podoba... ale to kwestia gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. A mi się podoba :D jest taki elegancki i dostojny xD

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo fajne, stylowe. Specyficzny i oryginalny klimat, super

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo fajnie się to wszystko prezentuje. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  87. dobre meble)
    Chcemy kupić podobne meble w naszej firmie RacoonGo.

    OdpowiedzUsuń
  88. Nieszablonowy wystrój, teraz taki w modzie, więc jak najbadziej na plus!

    OdpowiedzUsuń
  89. Powiem szczerze, że jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  90. Nie mam zdania na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  91. Zgadzam się, ciekawe te aranżacje

    OdpowiedzUsuń
  92. Kolor bardzo mi się podoba. Pomimo, że jest rok 2019, to myślę, że chętnie użyję koloru ultra violet w moim mieszkaniu. Do jesiennego klimatu pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  93. Moim zdaniem wszystko fajnie napisane dziękuje za pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Fiolet to jeden z moich ulubionych kolorów. Nie wiem czy zdecydowałbym się na pomalowanie wszystkich ścian na ten kolor, ale jedną myślę że tak. Ewentualnie jakieś akcenty jak kanapa czy dywan też będą świetnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  95. Fioletowe dodatki marki Cosmopolitan https://www.sexshop.com.pl/wibratory/cosmopolitan-hither-rabbit-wibrator-z-kroliczkiem-silikon

    OdpowiedzUsuń
  96. Uwielbiam fiolet, dlatego cieszy mnie, że ten kolor został kolorem roku. Poszukam w takim kolorze tapety w Zamościu, bo właśnie urządzam swoje mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  97. Ciekawy acz odważny kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. Super artykuł! Ja zawsze obawiałam się kolorów, stawiałam na szarości, biel i czarny... Bałam się, że moje pomieszczenia nie będą dobrze wyglądały jeśli dodam do nich chociażby dodatki w jakimś intensywniejszym kolorze. Zmieniłam zdanie po tym jak do wykończenia nowego domu postanowiłam skorzystać z usług pani z Warszawy, która zajmuje się aranżacją wnętrz. Teraz mój dom jest idealny - żywe kolory, dodatki przykuwające uwagę. Zdecydowanie fioletowy to kolor, który sprawdzi się idealnie w każdym pomieszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  99. Extra pomysły stylizacje wszystko na najwyższym poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  100. Wpis bardzo interesujący! Jestem pod wrażeniem muszę przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  101. Nie wiem, czy czasem nie za ciemne to wnętrze, ale każdy ma swoją stylistykę :)

    OdpowiedzUsuń
  102. I visited various web pages however the audio quality for audio songs existing at this
    web site is really marvelous.

    OdpowiedzUsuń
  103. Cudowne aranżacje. Świetny wpis

    OdpowiedzUsuń
  104. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty