Lampy z naturalnego starego drewna

Naturalne, ciepłe, wyjątkowe. Ukształtowane przez przyrodę. Wykonane z drewna wydobytego z mułu rzecznego - z jego pni, korzeni i gałęzi. Z niezwykłą formą wydobytą dla oczu przez światło lampy.
Tworzą niezwykłe efekty zarówno we wnętrzach w stylu wiejskim, jak i we wnętrzach nowoczesnych. Idealnie komponują się z drewnem stylizowanym na surowe, plecionym rattanem, surową cegłą, tynkiem strukturalnym, zielonymi roślinami.
Dają wiele możliwości aranżacji w hotelach, restauracjach, salonach, ogrodach zimowych itp.
Kolekcja lamp drewnianych inspirowana jest bogactwem przyrody.

Kawałki drzewa wyławiane z dna rzek są następnie oczyszczane, woskowane i piaskowane w celu wydobycia ich autentycznie pięknej faktury.

Różne fragmenty komponowane są następnie w formy przypominające te, które występują w naturze. Bryły takiego drzewa oświetlone robią imponujące wrażenie w wielu wnętrzach.

Każda z lamp jest świadectwem wysokich umiejętności rzemieślniczych jej twórców.

Wykonywane z wielką starannością i trudem lampy nabierają waloru dzieł sztuki, które następnie cieszą swoich właścicieli przez długi czas.

Komentarze

  1. Bardzo oryginalne lampy, super wyglądają, na pewno dodają uroku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne lampy! Tylko zastanawiam się nad ich, hmm... pielęgnacją. Wydaje mi się, że takie chropowate powierzchnie zbierają dużo kurzu.

    OdpowiedzUsuń
  3. super, sam bym kupił ze dwie takie lampy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeee jakie szałowe lampy, a ten zwisający czochraniec, to tylko ozdoba?

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampy wyglądają niesamowicie. Pasowałyby do skandynawskiego salonu i szarych elementów dekoracyjnych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądają takie wnętrza, jestem akurat przed remontem to może coś z tego zastosuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie to wygląda, takie lamki z drewna, trzeba uwazac zeby sie korniki nei zalęgły hehehe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Może uda mi się zrobić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie przypuszczałam, że lampy z drewnianymi elementami mogą się tak pięknie prezentować, a wyglądają nie tylko oryginalnie, ale też na pewno wiele osób będzie zaskoczonych ich widokiem. Tak sobie myślę, że dzięki nim możemy przenieść część natury do własnego domu w formie dodatku, który doda mu charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  10. Manufaktura z Wieliczki tworzy bardzo podobne lampy: http://www.wielickamanufaktura.pl/produkty/lampy/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na lampę taką w ciekawym stylu na pewno przemyślę zrobienie czegoś takiego bo drewno to nie problem załatwić, inspiracja bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie pomysł jest bardzo fajny, lecz nie wszędzie można go zastosować. Do oświetlenia pomieszczenia doskonale spisują się plafony https://www.2bm.pl/plafony/plafon-luna-105x80-cm-led-biala,p1823873554 bez których nie wyobrażam sobie już urządzania pomieszczeń.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój mąż robi takie cuda w swoim zakładzie. Niezbędna mu jest w tym celu wielopiła do desek, którą wykorzystuje niemal każdego dnia. Mam w domu już kilka takich cudnych przedmiotów i liczę na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow niesamowity efekt. Ja uwielbiam drewno jako ozdoba do wnętrz i jako element budowy jak podłoga czy podtrzymanie ścian. Jednak do swojego wnętrza nie wybrałbym takich lamp. Moim zdaniem świetnie pasują do wredna lampy loftowe. Czytałem niedawno na https://kupujlampy.pl/blog/lampy-wiszace-z-drutu-designerskie-lampy-w-stylu-loft-industrial/ o tym jakie lampy loftowe wybrać do wnętrza. Bardzo mi się podobają takie czarne lampy. Są nawet trochę podobne do tych z Twojego posta ale jednak bez drewna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy pomysł na wykonanie lampy. Zastanawiam się tylko jak to jest z ich trwałością.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nietuzinkowy pomysł na oświetlenie. Myślę, że taki rodzaj lamp na pewno nie powtórzy się często w aranżacjach bo nie każdemu pasuje. Drewniane lampy muszą być sparowane z innymi elementami drewnianymi w naszych wnętrzach. Wyglądają one jednak na prawdę okazale.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam unikatowe lampy industrialne. Mam ich sporo w mieszkaniu i zawsze jak kupuję nową to tylko i wyłącznie w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja to wam powiem, że widziałam takie i podobne właśnie sposoby na zaangażowanie lamp i te akurat średnio mi się podobają. Jeśli w drewnie, to już na przykład wyższa. Na pewno są to lampy art deco, albo handmade i nie są tak łatwo dostępne tutaj https://www.interblue.pl/ . Ale osprzęt do nich już tu kupimy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę kupić taką lampę. Widziałam taką ostatnio w hurtowni oświetlenia. Myślę, że świetnie będzie wyglądać w moim salonie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachwycające lampy. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty