Performers Olgi Bukowskiej - Art NOMAD Noc Muzeów w Pracowni Jagi Hupało.

Olga Bukowska maluje od zawsze. Wychowana w domu artystów traktuje tworzenie jak czynność naturalną i niezbędną do życia. Maluje różnymi technikami: od tkliwych miniaturek piórkiem na papierze, przez batiki żyjące na wietrze aż do wielkoformatowych płócien, które powstają w tańcu i muzyce. Maluje tak szeroko, jak odczuwa. Bo Olga maluje EMOCJE.  

W cyfrowym, racjonalnym świecie uwiecznia małe smutki i fajerwerki entuzjazmu, łapczywość dziecka i mrok spojrzenia, przejmujący chłód pustej ulicy i zmysłową
krągłość biodra.  

Maluje i tańczy! Ruch, muzyka,
światło, interakcja z publicznością - w zderzeniu z powstającym
na płótnie nieruchomym obrazem, tworzą niezwykłe połączenie statyki i dynamiki. Jest zafascynowana samym aktem tworzenia, którym dzieli się  z widzami najpełniej w performansie – hipnotyzuje sobą – sama staje się obrazem.  

Studiowała
na Wydziale Sztuki Uniwersytetu Rzeszowskiego. Tam zdobyła warsztat i imperatyw wolności; przekonanie, że jako artystka ma obowiązek być anarchistką; nie może naśladować i kopiować – nawet samej siebie – musi tworzyć własną rzeczywistość. Jej mistrzami są
profesorowie: Adam Olszyński, Antoni Nikiel, Marek Pokrywka, Anna Steliga, Marlena Makiel.  

Prace Olgi Bukowskiej znajdują
się w wielu galeriach w Polsce, a także
w Moskwie, w prywatnych kolekcjach na całym świecie.   
tekst : Anna Wachta
zdjęcia: Piotr Wilczyński, Igor Vereshchagin


Komentarze

  1. Bardzo ciekawy wpis. Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że wpis jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog. Myśle, że taka wiedza przyda się każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest bardzo ciekawy. Mam nadzieje, że dodasz kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wpis. Dużo przydatnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatne informacje, bardzo pożyteczny blog, zadomowię się tutaj na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wpis. W szczególności zaskoczyła mnie malarka, która potrafi pięknie malować i jednocześnie tańczyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem wykonania tych obrazów. Kobieta ma po prostu nieziemski talent.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrazy malowane podczas tańca - super pomysł aby pokazać na nich emocje i dynamikę. Świetne obrazy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie widziałem żeby obrazy były malowane podczas tańca. Naprawdę super sprawa, mają coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne ujęcia, piękne obrazy :) gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy znajdę gdzie nagranie? Zdjęcia wyglądają naprawdę zjawiskowo i chętnie zobaczyłabym cały performers! Podrzućcie namiary, jak coś znajdziecie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia robią wrażenie, same obrazy w tle również. Też chętnie zerknąłbym na nagranie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Blog jest po prostu genialny. Takie informacje mi się przydadzą. Poza tym czekam na kolejny wpis tak samo ciekawy jak ten.

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog jest naprawdę bardzo ciekawy. Odwiedzam go bardzo często. Jestem pod wrażeniem, że masz taki talent do prowadzenia bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesujące ujęcia, chętnie poczytam więcej na blogu

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam zaległości w sztuce, więc mogę coś nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na tych zdjęciach widać tyle emocji! Cudowny sposób na prezentację. Te zdjęcia ukazują taką intymność, po prostu rewelacja. Od razu przypomniało mi się jak niedawno szukałam zmysłowej bielizny dla siebie i natrafiłam na sklep, w który zdjęcia mnie przekonały. Nie były wulgarne, tylko miały w sobie to coś, co widać na tych zdjęciach. Naprawdę poezja dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne! zdjęcia robią mega wrażenie a na żywo musiało być jeszcze lepiej

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący. Nie widziałem, że ktoś może mieć aż taki talent do prowadzenia bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesujący wpis jak i cały blog.

    OdpowiedzUsuń
  22. Informacje są po prostu ciekawe. Lubie odwiedzać Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia z wydarzenia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny heppening - performance. Zdjęcia wysokiej jakości, a obrazy absolutnie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe informacje. Na pewno z nich skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy art. Wyglądało to naprawdę niesamowicie. Performers doskonały to mało powiedziane. Zdjęcia podkreślają urok takich wydarzeń.

    OdpowiedzUsuń
  27. Na pewno bardzo dobrze zrobiłem że trafiłem na ten blog. Ten artykuł jest po prostu bardzo dobrze na posiany. Nikt lepiej tego artykułu by nie napisał.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy happening. Wygląda dosyć niestandardowo jeśli można go tak nazwać..

    OdpowiedzUsuń
  29. Blog jest po prostu genialny. Kiedy dodasz kolejny wpis? Z chęcią poczytałbym cos nowego, więc zajrzę tu za jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  30. Blog jest po prostu genialny.

    OdpowiedzUsuń
  31. Artykuł ciekawy. Myśle, że sporo osób czeka na kolejny Twój wpis, ponieważ posiadasz naprawdę ciekawe artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  32. Niesamowita atmosfera, bardzo klimatycznie. Tak powinno się dekorować wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  33. cennik budowlany22 kwietnia 2021 17:47

    Taka wiedza może mi się przydać. A jeśli będziecie szukać cennika budowlanego to znajdziecie go na http://www.zleceniabudowlane24h.pl/cennik-budowlany.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny opis i profesjonalne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam czytać na takie tematy, ponieważ jest to bardzo ciekawe.
    _____
    https://arucce.pl/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie wiedziałem, że tak to wygląda wszystko.
    _____
    https://katalog-24.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem pod ogromnym wrażeniem, że można mieć taki talent do prowadzenia bloga. Czekam na kolejny wpis.
    ___
    puzzle do układania dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem pod wrażeniem prowadzonego przez Ciebie bloga.
    _____
    naklejki na ścianę świecące w nocy

    OdpowiedzUsuń
  39. Informacje są po prostu ciekawe. Lubie odwiedzać Twojego bloga.
    ____
    mata sensoryczna dla niemowląt

    OdpowiedzUsuń
  40. Super wpis. Kiedy dodasz następny?
    _____
    kocyk dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się bardzo Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  42. Czekam aż dodasz coś nowego gdyż Twój blog mnie zainteresował. Również wchodzę na blogi, z których można dowiedzieć się sporo informacji o zabawkach. Jestem rodzicem i nie za bardzo wiem w jaki sposób powinno wybierać się zabawki dla dzieci.
    ____
    https://www.kochamzabawki.eu/zabawki-zdalnie-sterowane-c-384.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego i fajnego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  44. Blog jest świetny, gdyż ma super artykuły.
    ____
    https://katalog-24.pl/

    OdpowiedzUsuń
  45. Takie wpisy mnie bardzo interesują gdyż nie wiem o tym zbyt wiele.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajne informacje. Nie wiedziałem o tym.

    OdpowiedzUsuń
  47. Informacje na pewno mi się przydadzą w przyszłości.
    ____
    https://orilook.pl/

    OdpowiedzUsuń
  48. Niesamowicie wartościowe informacje. Super

    OdpowiedzUsuń
  49. Super, że piszesz w ogóle na takie tematy.
    ____
    https://panielegancja.pl/category/trendy/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetnie wykonane zdjęcia, dobrze oddają klimat

    OdpowiedzUsuń
  51. Blog jest po prostu genialny. Kiedy dodasz kolejny wpis?
    ______
    xuping

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawa wystawa i bardzo ładne obrazy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty