sobota, 22 marca 2014

Salon "INNE MEBLE".

W dzisiejszym poście mam przyjemność zaprezentować aranżacje pokoi pokazowych w salonie Inne Meble w Katowicach, które wykonało Decolatorium. Salon oferuje szeroki wybór mebli w różnych stylach wykonanych z litego drewna (min. z drewna tekowego i z naturalnego dębu) oraz z MDF, wykończone w kolorze naturalnym lub barwione na kilka kolorów. W asortymencie sklepu możemy znaleźć gustowne dodatki, aby nadać wnętrzu niepowtarzalny charakter. Zapraszam do obejrzenia efektów mojej pracy. 
Zdjęcia Hubert Adamus 

6 komentarzy:

  1. Oj,widziałam wiele ciekawych rzeczy,które chciałabym mieć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne aranżacje :) Uwielbiam drewno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo inspirujące!
    Zapraszam również do siebie www.fotnart.blogspot.pl
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To już bliżej mnie i mojego gustu.

    OdpowiedzUsuń