Salon "INNE MEBLE".

W dzisiejszym poście mam przyjemność zaprezentować aranżacje pokoi pokazowych w salonie Inne Meble w Katowicach, które wykonało Decolatorium. Salon oferuje szeroki wybór mebli w różnych stylach wykonanych z litego drewna (min. z drewna tekowego i z naturalnego dębu) oraz z MDF, wykończone w kolorze naturalnym lub barwione na kilka kolorów. W asortymencie sklepu możemy znaleźć gustowne dodatki, aby nadać wnętrzu niepowtarzalny charakter. Zapraszam do obejrzenia efektów mojej pracy. 
Zdjęcia Hubert Adamus 

Komentarze

  1. Oj,widziałam wiele ciekawych rzeczy,które chciałabym mieć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne aranżacje :) Uwielbiam drewno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo inspirujące!
    Zapraszam również do siebie www.fotnart.blogspot.pl
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To już bliżej mnie i mojego gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne meble <3 Najbardziej podoba mi się ten ciemny stół z talerzami - po prostu dzieło sztuki. Czy kupię gdzieś meble do kuchni w tym stylu? Bardzo mi zależy, bo jak zamówię meble kuchenne na wymiar, to będę bardzo długo czekać na ich wykonanie ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się marzy kominek w salonie... Mam nadzieję, że kiedyś zrealizuje swoje marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie numerem jeden zawsze będą narożniki do salonu :) Uwielbiam takie wielkie kanapy na których może zmieścić się cała rodzina i zimowymi wieczorami razem oglądać filmy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne wnętrza idealnie pasują do stylu futurystycznego, który kocham ;) Aktualnie szukam fajnych mebli futurystycznych. Co prawda nie są łatwo dostępne, ale nie rezygnuję i szukam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham stare meble drewniane i nie zamieniłabym je żadne inne. Delikatne odrestaurowanie i wyglądają pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wnętrza wykończone w takim stylu. Na szczęście mam męża złotą rączkę, który sam zajmuje się tworzeniem naszych mebli. Dla niego wystarczy wiertarko wkrętarka milwaukee, kilka wkrętów i kawałki drewna, aby wykonać z nich cuda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Salon to ważne miejsce w domu, gdyż to właśnie w nim spędzamy większość naszego wolnego czasu :D Dlatego też warto dłużej zastanowić się nad jego aranżacją, aby spędzało się w nim miło wolny czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesujące propozycje, niebawem planuję gruntowny remont salonu, z pewnością powrócę wówczas do Twojego wpisu. Aktualnie kończę remontować kuchnię, w zeszłym tygodniu fachowcy dostarczyli mi już wszystkie moje meble na zamówienie. Muszę przyznać, że finalny efekt ich pracy mnie zachwycił. Moja kuchnia prezentuje się teraz bardzo nowocześnie i świeżo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam drewniane meble, a jeszcze bardziej stare meble z drewna, które można w genialny sposób odnowić i wyglądają przepięknie. Ostatnio udało nam się zdobyć komodę, starą, zniszczoną, ale po odnowie wygląda tak niesamowicie, że w żadnym sklepie takiej się nie znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie wpasowałby się tutaj kominek! Kominek w domu to moje marzenie. Może kiedyś uda mi się zrealizować moje marzenie i usiąść przy kominku z kawą i książką ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak meble to tylko i wyłącznie te drewniane! Są nie tylko wytrzymałe, ale genialnie się prezentują. Co prawda może nie są tanie, ale czego się nie robi dla dobrej jakości mebli do mieszania czy też domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne aranżacje <3 Moim faworytem bez wątpienia są meble industrialne. Uwielbiam taki rodzaj umeblowania mieszkania. Taki styl najbardziej do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybrane przez Ciebie zdjęcia naprawdę potrafią zachwycić! Wydaje mi się, że mamy bardzo podobny gust. Ja również lubię takie klimatyczne, eleganckie przestrzenie utrzymane w ciepłych barwach.. W takim salonie można poczuć się bardzo przytulnie. U mnie świetnie sprawdzają się już od ponad roku meble tapicerowane Wersal. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się w nich to, że pomimo upływu czasu nie widać na nich żadnego śladu użytkowania. Za taką jakość jestem w stanie zapłacić każdą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam drewniane meble stylizowane na stare meble z drewna. Tego typu meble mają w sobie niesamowity urok. Idealnie pasowałyby do mojego salonu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Drewniane meble to jest to. Nie wyobrażam sobie innych mebli do mojego nowego mieszkania. Meble drewniane są wytrzymałe i zawsze świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, ale piękne drewniane meble! Miesiąc temu szukaliśmy z mężem mebli do salonu i wybór padł na solidne meble drewniane, a wszystko po to, by służyły nam kilka dobrych lat.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aranżacja salonu to nie taka prosta sprawa. Jednak żadna z tych propozycji jakoś nie trafia w mój gust. Za mało nowoczesne te salony ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak najbardziej samo już posiadanie fajnych mebli jest czymś niezwykle ważnym i ja również chcę jeszcze dodać, że fajnie jest wiedzieć gdzie warto je kupować. Najczęściej ja meble do mojego domu zamawiam w https://www.mebel-perfekt.pl/ i wiem, że to jest bardzo dobra opcja.

    OdpowiedzUsuń
  24. Klasyczne rozwiązania tez są fajne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty